Android HTC G1 必裝免費影相程式SnapPhoto

終於手入了HTC G1, 發現內置的影相程式真沒有什麼可以設置,有時影相不太好!
在Android Market內找來SnapPhoto,集普通DC的功能,真的好好用!

圖檔

JPEG Quality - Set compression ratio
White Balance - 有時係唔同燈光下 幾有用
Image Effect - 得唔係好多選 最常用就係懷舊Feel 的Sepia
Timer Trigger - 2s 10s 15s ..etc

還有一個功能就是Steady shot,好多時我地按下快門時會使部機振動,
呢個功能會用內置的accelerometer去計算動態,等到無咁振時就會影!

看詳細內文 ,請到Forum!

  1. 尚無回應.

  1. 尚無引用.

Android Proxy 用你的G1 給你的Laptop 用3G 上網!

分享 Android HTC G1 卓佈 Wallpaper!