Nexus One + PCCW = 0g? >_<

我有兩部NEXUS ONE,近來轉用PCCW 3g,諗住會快點,問題就來啦,好多地方唔係GPRS 就係連Data Network 都無,最衰就係連一格信號都無,連電話都打唔出。我估唔會兩部NEXUS ONE都有問題卦,咁係軟件問題,定係PCCW 的問題,有冇人知道咩事呢?? (以前我用PEOPLES係唔會有呢個問題,試的地方都係好大路!)

    • Ki
    • 2010 年 5 月 23 日 8:39下午

    PCCW 的問題, 因為我用hero都係一樣…….慘

  1. 唔係卦,我見NEXUS ONE有得平,咁就死啦簽一年!唉…

    • wilson
    • 2010 年 5 月 24 日 9:33下午

    我都係用pccw data unlimit plan,同樣都有類似情況,部N1當data信號弱時就會自動用左gprs (screen有個G字),最大問題係data信號要強到一定情度先識自已轉返hsdpa (screen有個3G字)。我反複做了很多次測試,有了一些心得可以分享。第一,就算voice信號收到滿,data是可以收得很差(超慢download)。第二,很多室內地方,主要是一些舊商場都是沒有網絡覆蓋(其怪是可以search到3及people),第三,通常沒有網絡的地方都同時沒有pccw hotspot,第四,無論N1 的default broswer或用pccw自家的apps用來看steaming 節目,主要係realtime果的都會download到好像hang機咁,通常我都會轉個其他地方上網,問題就自動解決。
    所以我覺得係台問題,join左plan就無法,如果唔係可以考慮其他,始終一分錢一分貨,我也只好默默承受:(

  1. 尚無引用.

收到十幾個 Bug Report :)

Nexus One : Android 2.2 更新唔使等!