Acer BeTouch E400 親身試


E400是ACER的ANDROID低價電話:

LCD: 320×480 (HVGA) + Resistive Touch Screen
CPU: Qualcomm 7227 600MHz
ROM/RAM: 512M/256M
Camera: 3.2 MegaPixel CMOS camera
OS: Android 2.1
Dimensions: 115×59.3×12mm

個人感受,320×480(HVGA) 比起TATTO和X10MINI好,因為HVGA是ANDROID最早期支持的解像度,也就是最多APP可以行得到!所以我喜歡這點。

不過,RESISTIVE TOUCH SCREEN就未必是一件好事,你會見到我個VIDEO,成日都未必按到,因為我不習慣要用指尖去按(唔一定要指尖,不過最好啦),不過用耐左習慣就不會太大問題,因為如果用回capacitive的Touch screen,成本就會貴多了。

速度 - CPU有600Mhz ,都唔會慢得去邊,我覺得還可以接受的..

軟件 - Android 2.1, 什麼Twitter, Facebook,Google Maps, Gallery (3D那個) 都有齊

大細 - 厚N1少少, 還比Liquid 薄少少,都細部架

結語:
入門的ANDROID 電話,我覺得如果價錢不貴,可以建議買比屋企人用來上下網,玩下Facebook不失為一個由普通電話進入SmartPhone 的好選擇,不過如果你用慣好野,咁就考慮比多一點錢,買部Liquid, N1 等等。

  1. 尚無回應.

  1. 2010 年 6 月 13 日
    引用來源 :hotpot.hk

Android 世界盃 App.

Nexus One Android 2.2 Froyo OTA